czwartek, 31 stycznia 2013

Opisy śmieszne :)


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

☺♦Opisy Śmieszne♦:)☺
                                          ☺                                                                          ☺
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺                                                                           ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
                   
(1)Nie czytaj tego! Widzisz jak można Ci zaufać..                                                                             
 ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
(2).-Śpisz? -Nie kurde powieki oglądam.
  ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
(3) ZŁY DZIEŃ ----> nie łam się przełam się jutro będzie gorzej :D
♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
 (4)Co to są uszy??? Dwie klapy do podtrzymywania czapy!!! 
♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
(5)Nie płacz kiedy odjadę  dam Ci czekoooolade :)
 ♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
(6) Pij mleko! Dorównasz urodą Shrekowi! 
♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ 
(7) Jedzie facet rowerem otworzył drzwi i wypadł.                                                                     haha
(8) Pij mleko nie wysyłaj krów na bezrobocie!
  (9)Choć nie jestem dedektywem zawsze znajdę skrzynkę z piwem ...!                         hahah
(10) Sprzedam brata lat 20, leniwy, wkurzający i zajmujący kompa:/
(11) Gul, gul, gul i tak powstaje żul
(12) Z przyczyn niewiadomych nastąpił brak opisu :p
(13) nie boje się gdy w polu śpię - jedynie kombajn przejedzie mnie
(14) Co ma piernik do wiatraka? -Mąkę;P                                                             Haha
(15) Życie jest cholernie proste.Linijka
(16) Kto pod kim dołki kopie ten ma brudną łopatę.
(17) Nic przed tobą trudnego - kosz na śmieci i smacznego
(18) Cóż najtrudniej jest przefarbować mózg =/  
 (19) Miłość jest jak wojna-łatwo ją zacząć,a trudno skończyć      
(20)Co Twoje to Moje :), co Moje to Nie dotykaj!!!!!:P          
(21) Lece bo chce lecę bo mam za darmo WC                 
(22) Nie śmiej się, bo zrywasz asfalt zębami    
(23)Uważaj, bo ci się zęby spocą
(24) daj mi swoje zdjęcie bo moja mama nie wierzy kosmitów :))))))
(25) elo Daj mi swoje zdjęcie  bo mi kurde chomik nie chce zdechnąć
(26) Czego elektryk szuka na GG? Kontaktu
(27) Opisu nie będzie... Skończył się atrament w klawiaturze ;xD
(28) Dzieci bawią się klockami : p| Przychodzi mama i spuszcza wodę : D
(29) Tutaj zdrap ########## może wygrasz (-_-)
(30)Odpierwiastkuj się ode mnie Ty ilorazie nieparzysty, bo jak Cię przelogorymuję to Ci zbiór zębów wyjdzie poza nawias.
(31) Nikt mnie nie lubi, każdy olewa. Wezmę se widły i pójdę do chlewa                          ☺
(32) Jeśli kupię dziś długopis to napiszę sobie opis...
(33) Znowu obgadujesz...? Mówisz o mnie? Ha, mów! Czuję się sławna!
(34) Sprzedam batona, rocznik 95 trochę nadgryziony ;-)
(35) Bo opisy są od tego, by śmiać się do upadłego!                                                                  
(36) Nie ma opisu literki maja Focha
(37)Prawdziwa miłość nie istnieje :( NOO chyba że chodzi o miłość do ciasteczek !! <3
(38) Czekolada - i życie staje się piękniejsze
(39) Lubie Patrzyć Jak Patrzysz Czy Ja Patrze Jak Patrzysz                                                           ☺
(40) Opis jest jak gacie codziennie trzeba go zmieniać... :D
(41) Gdzie żyją łosie? Na łosiedlu!


☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

                             


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz