środa, 3 kwietnia 2013

Opisy -fragmenty piosenek

                    Opisy-fragmenty piosenek

1Nie znam już takich słów,aby mogła z Tobą być znów...
2  Spisz pięknie tak.. po kątach cisza gra... szkoda słów...
 3 Szukaj mnie cierpliwie dzień po dniu, staraj się podążać moim śladem..
 4Przepraszam.. za to że słucham rapu.. Za dziewczynę którą kocham..
 
5Kochaj mnie nieprzytomnie, jak zapalniczka płomień...
  6Chora na wrzaski chora na słowa chora, aż mnie boli głowa...
  7Znam Cię na pamięć... Ty mnie pewnie też
  8To ostatnia noc, to szalony sen Nie zapomnij mnie, a będę tam gdzie Ty
  9Łzy płyną zmysły śpią, bezsenna zimna noc..
  10Zostań ze mną dzisiaj, cieszmy się miłością...
  11Zamienię Ciebie na lepszy model..
  12Brak słów bak nut by opisać co zrobiłeś mi..
  13Dlaczego tak jest? że najpiękniejsze chwile życie psuje na siłę...
  14Zanim zachwyt namiętności zgaśnie w nas, natchnij mnie jeszcze raz..
  15Teraz gdy w ruchomych piaskach stoję, rozumiem swój błąd..
  16On się zatrzymał, wypadek zabrał marzenia..
17 im czasu deszcz rozmyje moja twarz zainspiruj mnie jeszcze raz..
 18 Jedyne co mam to złudzenia, ze mogę mieć własne pragnienia..
19  Zatańcz ze mną jeszcze raz... chce chłonąc każdy oddech Twój
 20 Tego chciałam byś zniknął raz na zawsze.. właśnie to dostałam..             :((((
21  Może po drugiej stronie jest lepiej...
22  I nienawidzę słów nic nas nie rozłączy..
 23 Przecież w marzeniach miało być lepiej...
24  Nie zamieniaj serca w twardy głaz, póki jeszcze serce masz..                                 :((((
  25Czasami jestem... poza zasięgiem ludzkich spraw..
 26 Puste słowa, puste zdania.. Kocham Cię...
27  Nie ufaj choć chcesz dać mu cały świat, nie odda Ci nikt tych straconych lat..
28  ChcĘ ByĆ z Kimś Kto DojrzaŁ by Mnie mieĆ, kTo RoZuMiE teN MóJ śWiAt..
29  Serce na pożegnanie smutkiem malowane, kilka slow wyszeptanych..
30  Uważaj jak tańczysz bo życiowy parkiet bywa śliski..
31  Pójdę gdzieś gdzie nie ma łez...
31  Chce wierzyć w człowieka od zemsty uciekam..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz