sobota, 12 października 2013

Opisy o życiu

♥♥♥♥♥
"Jeśli kogoś kochasz, to jeszcze nie znaczy, że Bóg ma w swoich planach, żebyście byli razem."
"W chwili, kiedy zastanawiasz się, czy kogoś kochasz, przestałeś go już kochać na zawsze."
"Kiedy zamykam się w Twoich ramionach, ukołysana w bezsenny czas, koszmar oddala się i mogę uśmiechać się przez sen. To niepojęte, ile można uczynić dla drugiego człowieka." 
"Nie obchodzi mnie ta twarz, tylko jej wyraz. Nie obchodzi mnie ten głos, tylko to, co mówisz. Nie obchodzi mnie to, jak w tym ciele wyglądasz, tylko co nim robisz. Ty jesteś piękna." 
"Nikt nie jest idealny. Każdy ma swoje wady i zalety. Ale cóż... To chyba właśnie dlatego ten świat jest jak czarny koń. Jak wierzchowiec, gnający przez zielone równiny.
Piękny i nieobliczalny."
"Szepnij mi w sercu, powiedz, że jesteś."
"Dla ciebie mógłbym nawet zabić, oddałbym wszystko, co mam... ale ciebie nie oddam"


"Musisz komuś oddać życie, bo nie będziesz żyła naprawdę."
"Nieważne co mówią. Na końcu każdy zostaje sam na sam ze swoimi demonami."
"A potem świat znów zaczął istnieć, ale istniał zupełnie inaczej."
"Nie widziałam cię już od miesiąca. I nic.
Jestem może bledsza, trochę śpiąca, trochę bardziej milcząca,
lecz widać można żyć bez powietrza."
♥   

@)-->-->--Mogłaś dostać wszystko na świecie, a poprosiłaś o mnie. (...) – Ale ja nie chcę niczego innego na świecie.(...) „Kocham cię”, chciała powiedzieć. „I zrobiłabym to znowu. Zawsze poprosiłabym o ciebie” Ale nie takie słowa wymówiła na głos.


@)-->-->--Pomyśl, jak będziemy się czuć nazajutrz. Pomyśl o ile trudniejsze po wspólnie spędzonej nocy będzie udawanie, że nic do siebie nie czujemy przy innych ludziach, nawet jeśli jedyne co zrobimy to zaśniemy obok siebie. To jak wzięcie małej dawki narkotyku... sprawia jedynie, że chce się więcej.

@)-->-->--Ten, kto z uporem wypiera się brzydkich stron tego, co robi, nigdy nie wyciągnie nauki ze swoich błędów.


„Ogarnięci czułością spełnionej miłości, w poczuciu ukojenia ducha i ciała, tulili się do siebie w mroku i spoglądali na ocean. Wreszcie usnęli, ukołysani szumem fal.”
~`~`~`
„Aby dwoje ludzi żyło jedno z drugim, muszą się nie tylko kochać, to za mało, muszą do siebie pasować i spotkać się w odpowiedniej chwili.”
~`~`~`
„Pojawiłeś się tak nagle i szybko, jesteś, a chwila Ciebie to nieskończoność.”
~`~`~`
„Wczoraj minęło, jutra jeszcze nie ma, liczy się tylko dzień dzisiejszy, tylko teraźniejszość.”
~`~`~`
„Nadchodzący dzień będzie taki, jakim zechcemy go uczynić.”

„Nie wiem, ku jakim brzegom płynę, ale jeśli jakiś brzeg istnieje, będę Cię kochała z całą siłą, z całą radością, jaką wniosłeś w moje życie.”
~`~`~`
„Mam przed oczyma czar Twych uśmiechów.”
~`~`~`
„Teraz jeszcze lepiej rozumieli znaczenie każdej sekundy życia, wartość chwili, wagę jednego jedynego słowa.”

Piękne  cytaty  umieszczone przez dziewczynę :* 
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz