sobota, 25 stycznia 2014

Opisy bajkowe


Prosiaczek wspiął się na paluszkach i szepnął: 
-Tygrysku? 
-Co Prosiaczku? 
-Nic - odparł Prosiaczek biorąc Tygryska za rękę - Chciałem się tylko upewnić, że jesteś."


'Jeśli będzie Ci dane
żyć sto lat,
to ja chciałbym żyć
sto lat minus jeden dzień,
abym nie musiał żyć ani jednego
dnia bez Ciebie."
  

- Prawdziwy z Puchatka przyjaciel... Nie to, co Inni.



- Jest dostatecznie smutno, jeżeli samemu jest się nieszczęśliwym, ale jest jeszcze smutniej, kiedy wszyscy inni twierdzą, że też są nieszczęśliwi.

Ale - niestety - bardzo mi przykro, Kłapouszku - bo kiedy biegłem tutaj, żeby ci go przynieść, upadłem. 
-Ajaj! Co za nieszczęście! Pewnie biegłeś za szybko. Czyś się aby nie potłukł, mały Prosiaczku? 
-Nie... Tylko balonik... Ach, Kłapouszku, ja go pękłem!


"Może brud nie lubi pojedynczych butów?"

7"Takie małe zwierzątko nie nadaje się do łapania takich dużych piłek.


8"Być Małym czy nie być Małym, oto jest pytanie."


9 W takich chwilach ja jestem szczęśliwy, a inni mówią po prostu, że zjedli śniadanie."


10 Prosiaczek wspiął się na paluszkach i szepnął: - Puchatku! - Co Prosiaczku? - Nic - rzekł Prosiaczek, biorąc Puchatka za łapkę, - chciałem się tylko upewnić, czy jesteś...  

11"Myślenie boli, ale można się przyzwyczaić"  


12"kilku kumpli i patyk albo dwa, powstanie dom w którym miszkać sie da..."


13"Kiedy się kogoś bardzo lubi, to to się nazywa miłość" :)

14"jedyny powód bzykania, to ten, że jest się pszczołą..."; )
 

15"Bo kogo nie ucieszyłby balonik??" :D

16"jestem bardzo odpowiedzialny-odpowiadam za to żebyście się dobrze bawili"

17"najbardziej się boje stanąć twarzą w twarz z tym, czego najbardziej się boję"

18"jedyny powód bzykania to ten, że jest się pszczołą"; ]


19"i zrobisz to co Prosiaczki robią najlepiej,wszystko jedno co"


20"będą przyjeżdżać z całego świata żeby uciekać"


21 Takich dwóch jak nas trzech to nie ma ani jednego

22 Jestem Misiem o Bardzo Małym Rozumku i długie słowa sprawiają mi wielką trudność.


23 Wszystko to przez to, że zanadto lubię miodek. Ratunku!  

24 Miałbym pewien pomysł, ale nie myślcie, żeby był bardzo dobry.

25 Z pszczołami nigdy nic nie wiadomo.

26 Myślę i myślę, i teraz już wiem, że to jest bardzo zły gatunek pszczół.  

27 Byłem gapą, strasznie głupim gapą. Jestem po prostu Miś o Bardzo Małym Rozumku.

28 No, mniej więcej o tej porze idę do domu. Mam wtedy jedną lub dwie Sprawy do Załatwienia.

29 Wyszło to trochę inaczej, niż myślałem, ale zawsze wyszło.  

30 Czasami jest to Statek, ale częściej Katastrofa. To wszystko zależy.

31 Mam w spiżarni dwanaście garnczków, które wołają mnie już od godziny.

32 No, dobrze, a gdybym ja posadził plaster miodu przed moim domem, czy wyrośnie z niego ul?  


33 Są tacy, co potrafią, a są tacy, co nie potrafią. W tym cała rzecz.

34 Pisanie to jeszcze nie wszystko. Są dni, w których napisanie PONIEDZIAŁEK wcale się nie liczy.

35 Byłoby nam raźniej we dwóch.  

36 Po pierwsze, Rozum, a po drugie, Ciężka Praca.  

37 Zawsze jest dobrze wiedzieć, gdzie jest jaki krewny i znajomy, czy się go potrzebuje, czy nie.

38 Trudno nie mieć szacunku dla kogoś, kto potrafi napisać PONIEDZIAŁEK, nawet jeśli ten ktoś nie pisze tego całkiem prawidłowo.  

39"...tak to się kończy gdy chce się schwytać księżyc..."

40"...ktoś ukradł wszystkie kolory na dworze..."; )


41"Miałem słodki sen - miodowy."

42"Wcale nie jestem odważny tylko wpadłem w panikę."

43 "To najwspanialsze nie mam pojęcia co jakie kiedykolwiek widziałem."

44 Szukam Tygryska i obiadu. I niekoniecznie w tej kolejności;)

45"Łochochoł - jazda manekinku (...) ale trudno się tym kieruje!"

46 "Do odważnych strych należy."

47"Ja będę premierem a Królik sekretarką."




48"Ona jest tak super niesamowita, ze wynajduje nowe wynalazki."

49"Jeżeli nie możesz wrócić tam to zostaniesz tu."


50"Uciekli z domu. To Okropnościonowate." :D  


----------------------------------------------------------------------- ` Kłapołuchy ;D `:
51'pamiętaj :co komu do tego,skoro i tak mniejsza o to?'

52'kiedy spytają cie,jak się masz,odpowiedz po prostu,ze wcale'

53'bo wypadek to dziwna rzecz.nigdy go nie ma,dopóki się nie wydarzy'

54'prawdziwy z Puchatka przyjaciel...nie to co inni'

55'zdarzają się tacy,którzy życzą ci dobrego dnia jeśli ten dzień godzi się nazwać dobrym,co wątpliwe'

'56 jest dostatecznie smutno,jeżeli samemu jest się nieszczęśliwym,ale jest jeszcze smutniej,kiedy wszyscy inni twierdza,że tez są nieszczęśliwi 

57'nie wszyscy mogą i któryś z nas tez nie może.i w tym cala rzecz'

58'Mały Spacer zdecydowanie lepiej nadaje sie do odbycia przyjacielskiej pogawedki niz Wyprawa Cala Banda'

59'bez śladu mózgu są niektórzy z nich'

60'zaraz będzie deszcz...jeśli już nie pada'

61'nie desperuj,jeśli się okaże,ze Królik wie,co to jest A'

62'oni zamiast mózgów maja tylko szary puch,który przez pomyłkę został wdmuchnięty w ich głowy.oni po prostu nie myślą'

63'nie popędzaj mnie.nie dalej więcej mnie'

64'misie-patysie to wcale nie taka dobra zabawa,jak się wydaje.zwłaszcza jeżeli zostaje się patysiem'

65'trochę względów,trochę troski o innych.w tym cala rzecz.tak przynajmniej mówią'

66'oto są przyjaciele...'

 67 Co komu do tego, skoro i tak mniejsza o to?








68 Ale mniejsza o to. Co komu do tego. Imponujące, i basta.

69 Kiedy spytają cię, jak się masz, odpowiedz po prostu, że wcale.  

70 Z pszczołami nigdy nic nie wiadomo. Ani z misiami, prosiaczkami, królikami, sowami...

 71 Śpiewać... Cieszyć się majem... Niektórzy to mogą...

72 Nie popędzaj mnie. Nie dalej więcej mnie.

73 Jeśli chodzi o mnie, to nie znoszę tego całego mycia. Nowoczesna bzdura, i tyle.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz